Det moderna sättet att utbilda dina anställda
Modernisera din verksamhets utbildningsmetoder och uppnå en säkrare arbetsplats med hjälp av Learning Manager

Learning Manager - Utbildningsplattform
Utbildningar inom arbetsmiljö behövs för att minska antalet olyckor och tillbud, efterleva lagkrav samt uppnå en säker arbetsplats. Att hålla, skapa och följa upp utbildningar kan dock vara tidskrävande.
Med EcoOnlines Learning Manager kombineras ett omfattande bibliotek av e-learningmaterial inom arbetsmiljö och säker kemikaliehantering med en kraftfull utbildningsplattform. Bygg ditt eget utbildningsmaterial utifrån din verksamhets behov och distribuera till dina anställda och intressenter. Plattformen stödjer både digitalt utbildningsmaterial och lärarledda utbildningar. Learning Manager är en integrerad funktion med våra andra produkter i EcoOnline Platform.
Med över 50 interaktiva och engagerande e-learningmaterial till ditt förfogande är det lätt att hitta de ämnen som är relevanta för att öka säkerheten hos er. Underlätta er utbildningsplanering genom att distribuera dessa utbildningar som kan genomföras när och var som helst av era anställda.




Fördelar
• Över 100 pedagogiskt etablerade kurser i 8 olika kategorier
• Organisera och planera dina kurser
• Skapa och lägg till kurser med vårt kursverktyg eller importera existerande innehåll
• Stödjer inlärning både virtuellt och på plats

• Låt dina anställda lära sig när det passar dem bäst – även med mobilen
• Med gamification gör du inlärningen roligare genompoäng, belöningar och ledartabeller
• Stöder video, interaktiva övningar och diskussioner i kursen
• Optimera varje anställds inlärning med utbildningsplanering

• Skapa automatiserade notiser via mail med våra anpassningsbara mallar
• Skicka och få notiser när utbildningar eller certifikat är nära att upphöra
• Påminnelser informerar anställda när kurser måste genomföras
• Spara certifikat och dokumentation på ett och samma ställe

• Anpassade diagram visar information om deltagaraktivitet i kurserna
• Paneler ger dig en tydlig överblick över hur din organisation uppfyller utbildningskrav
• Skapa och planera rapporter för grupper eller avdelningar i organisationen
• Utnyttja kursbetyg och kursrespons för att förbättra utbildningar

Viktiga funktioner

Våra HSEQ -experter har skapat ett omfattande kursbibliotek på området arbetsmiljö

Ser till att dina anställda är automatiskt anmälda till relevanta kurser

Learning Manager är 100% kompatibel med SCORM

Belöna dina anställda med certifikat och märken när de går framåt i kurserna

Integrerat stöd för videomöten

Inkludera media från externa webbsidor

Skapa dina egna kurser som är anpassade efter dina behov

Ge dina anställda möjligheten att lära sig i korta intervall med våra Micro Lessons

Skapa en tydlig översikt på kursdeltagande och framsteg

Förenkla administrationen av uppgifter med grupper och listor

Du och dina anställda har tillgång till kurserna när och var som helst

Få feedback på kurserna och förbättra utbildningskvaliteten
Används av 10.000+ kunder över hela världen
Med kunskap från 90 industrier har vi utvecklat plattformen för att anpassas utifrån din verksamhet.
Bilda din egen uppfattning här:




Kika på våra andra produkter
Hantera utbildningar digitalt
Boka ett möte med en av våra konsulter ta reda på hur du kan dra nytta av Learning Manager.
Boka möte här
Adam Erikson
Senior Business Development Manager,
EcoOnline